Ubat Kuat Khusus Untuk Lelaki

Ini adalah fakta bancian seks Malaysia bagi sektor ubat kuat:

    * 78% WANITA ASIA tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
    * 35% KES CERAI di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami CEPAT INZAL (pancut), LEMAHNYA DAYA SEKS dalam memuaskan naluri seks isteri.
    *  Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
    * KEGAGALAN mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.
    * Jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.
    * 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
    * 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.
    *  Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme LEBIH SEKALI DALAM SEMINGGU.
    * 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Ingin mengelak pancutan air mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila masa?
     
    ...Adakah anda ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah disekitar batang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untuk bersetubuh!
     
    ...Adakah anda mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf disekitar batang zakar? Tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan!!
     
    ...Adakah anda inginkan batang zakar anda keras betul-betul (WOW!!) sebelum bersetubuh, agar pasangan anda geram mengemutnya!!
     
    ...Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puas dan anda rileks aje!!
     
    ...Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda dan zakar anda terus berdiri tegak..Berdiri terus tanpa disuruh!!
     
    ...Mahu melajukan pancutan air mani? Supaya pasangan anda terasa amatlah geli bila farajnya kena tembakan mani anda?
     
    ...Inginkan kepala "Anu" anda besar apabila ianya kembang? Supaya pasangan anda geeeeeram melihatnya!
     
    ...Setiap Kali Bersetubuh, adakah anda sering terpancut awal? Dan Pasangan anda tidak puas?

Ketahui cara-cara penyelesaian dan pencegahan dengan berkunjungke  laman HerbaOrganik.com dan membuat pembelian herba kuat tenaga batin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...